wtorek, 8 sierpnia 2017

Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion



Witajcie!

  Patrząc na etykiety dotyczące bloga firma Marion, pojawia się najwięcej razy wśród innych marek i to nie bez powodu. Kosmetyki do włosów Marion są jednymi z moich ulubionych produktów, dobrze działają, są łatwo dostępne i w niskich cenach. Dziś kolejna recenzja produktu Marion, a mowa o wzmacniającej odżywce do włosów skłonnych do wypadania.
 
Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion
  Laboratorium Naukowo-Technologiczne Marion opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E.
W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów.


  Jednym z produktów linii Argan Profesjonal jest intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania.

  Odżywka znajduje się w wygodnym opakowaniu o pojemności 400g. Butelka wykonana jest z plastiku w kolorze złotym, zawiera niebiesko czarne napisy, które bardzo fajnie komponują się z całością. Pojemnik posiada wygodną i higieniczną w użyciu pompkę, która dozuje odżywkę ze środka bez możliwości wsadzenia tam palców, a razem z nim bakterii.
 
Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion

   Konsystencja odżywki jest zbita o mlecznym kolorze. Po roztarciu jej w dłoniach robi się przyjemna  kremowa, łatwo rozsmarować ją na włosach, z których nie spływa. Wydajność jest bardzo dobra, wystarczy niewielka ilość odżywki do nasmarowania całych włosów (mam je za łopatki).

  Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Typowy dla wszystkich produktów Mariona, jednak najbardziej podobny jest do zapachu mojej ulubionej odżywki w spray 7 efektów z olejkiem arganowym.

Skład:



  W skład odżywki wchodzą:
- organiczny olej arganowy
- proteiny ryżowe- mają zdolność wypełniania ubytków w strukturze włosów, dzięki czemu chronią je przed dalszym zniszczeniem.
Nawilżają włosy i skórę głowy, przywracając im blask i zdrowy wygląd.
- biotyna (witamina H) - korzystnie wpływa na metabolizm skóry głowy, stymulując przyrost włosów.
Wspomaga wytwarzanie keratyny i chroni przed nadmiernym wypadaniem.
- hydrafeel-3 - nawilża, ułatwia rozczesywanie i zapobiega łamliwości włosów.

  Odżywka całkiem fajnie sprawdza się na włosach, które po jej użyciu są miękkie, wygładzone, sypkie i  błyszczące. Dobrze wpływa na rozczesywanie włosów i ich późniejsze układanie.  Odżywka nadaje się do emulgowania oleju przed myciem, sprawdza się także jako baza do stworzenia swojej odżywki, dodawanie do niej półproduktów sprawia, że wychodzi z niej lepiej działający produkt. Co do wpływu odżywki na wypadanie włosów nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ponieważ używałam jej tylko na długości włosów, nie nakładałam na skórę głowy.

  Koszt odżywki to cena ok. 8zł. Dostępna jest np. w biedronce.
 
Intensywnie wzmacniająca odżywka do włosów skłonnych do wypadania, Marion

  Znacie nową linie kosmetyków do włosów z Mariona? A może miałyście okazje poznać bliżej opisaną odżywkę?

Pozdrawiam,
Anszpi

28 komentarzy:

  1. jakoś rzadko sięgam po kosmetyki Marion, u mnie niestety średnio się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon i odżywkę, muszę je właśnie otworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej odżywki, ale z Marion polubiłam ostatnio ich nowe olejki, mają krótkie składy. Ich działanie oceniam wysoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je ale jeszcze nie miałam okazji sprawdzić ich działania :)

      Usuń
  4. Nie znam tej nowej linii, ale na razie się nie skuszę bo wolę mniejsze odżywki, te duże za szybko mi się nudzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie używałam nic do włosów od Mariona (poza jedwabiem w sprayu) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji, ale też nie sięgam bo te produkty się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdzają ale każde włosy są inne i co innego lubią

      Usuń
  7. Odżywka w niskiej cenie i dużej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 8zł za taką pojemność? :) Jak spotkam w Biedronce to wezmę by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak skończą mi się moje produkty, to pewnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z jej działania :)

      Usuń
  10. Ja z tej firmy znam jedynie serum do zabezpieczania końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ją w Biedronce, ale kosmetyki Marion się u mnie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń

Skoro tu jesteś zostaw po sobie znak, będzie mi z tego powodu bardzo miło. W wolnej chwili zajrzę do Ciebie, nie musisz zostawić linku.

Anonimowi także mogą zawierać głos.