Noworoczne życzenia. Podsumowanie roku



Witajcie!

   Na początku kochani małe życzenia dla Was. Życzę Wam aby nowy rok był dużo lepszy od tego, który dziś mija, abyście mogli w nim spełnić wszystkie swoje marzenia, nawet te najmniejsze. Zaznajcie jak najwięcej szczęścia i miłości przez kolejne 12 miesięcy.
   Dla czytelników Glogerów życzę wielu stałych obserwatorów i wejść na bloga. Masę łapek w górę na facebooku. Wielu przyjemnych i korzystnych dla Was współprac i pomysłów na wpisy.
Podsumowanie
  Ostatni raz pisze dla Was w tym roku, a pamiętam jak zaczynałam to robić, strasznie szybko zleciał mi ten czas. Minęło 9 miesięcy, taka blogowa ciąża :) więc w ten ostatni dzień roku zapraszam Was na podsumowanie tego co się tutaj działo.

Blog powstał 23 marca w pierwszy dzień wiosny
Napisałam 176 postów
Wspólnie napisaliśmy 3571 komentarzy
210 osób zostało obserwatorami bloga
Blog został wyświetlony 60 286

   Dziękuję Wam że te liczby są tak wysokie i ciągle rosną co sprawia mi wielką radość. Lubię dla Was pisać, czytać Wasze wpisy i być po prostu blogerką :). Mam nadzieję, że rok 2016 będzie dla mnie również dobry i prowadzenie bloga nadaj będzie dla mnie przyjemnością.

  Plany na nowy roku? Jak na razie mam tylko jeden. Pisanie sprawia mi tyle frajdy i chciała bym wypowiadać się nie tylko na włosowe tematy, dlatego myślę nad założeniem drugiego bloga o luźnej tematyce, co z tego wyjdzie okaże się wkrótce.

Do zobaczenia w nowym roku :*
Anszpi

17 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo pomyślności i szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego Sylwestra :) I jeszcze większych sukcesów związanych z blogiem :D Całuski :* Do przyszłego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęścia i sukcesów blogowych w 2016;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow Statystyki mówią same za siebie! Życzę Tobie jeszcze więcej sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje i życzę Ci żeby w tym roku było tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam osoby, które tak często piszą :D Ja mam bloga od 29 marca (urodzin) i dałam radę napisać aż 58 postów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger