Niedziela dla włosów 33. Wzbogacona maska omega



Witajcie!

  Z braku wczoraj czasu nie mogłam postawić na bogatą pielęgnację, której zaczęło brakować włosom, więc musiałam coś połączyć aby w szybkim czasie włosy dostały trochę odżywek. Czy się udało?

  Włosy umyłam szamponem z Alterry nadającym połysk, który wczoraj się skończył a szkoda bo bardzo lubię jego zapach. W odciśnięte z nadmiaru wody włosy wtarłam maskę, do której wcześniej dodałam 5-6 pompek oleju z avocado i zawartość dwóch rybek keratynowych. Całość wymieszałam i powstała aksamitnie gładka substancja. Po wmasowaniu maski w włosy zrobiłam na czubku koczka, założyłam czepek i turban a całość podgrzałam suszarką 2 minuty. Po ok. 30 minutach wszystko spłukałam chłodną wodą i pozostawiłam włosy do naturalnego wyschnięcia. Końcówek nie zabezpieczyłam bo zapomniałam. Niestety poszłam z lekko mokrymi włosami spać.
Zdjęcie robione przy oknie bo światło jest okropne
  Dziś włosy są błyszczące ale trochę tępe w dotyku i jakby szorstkie, chodź podczas mycia były gładkie i lejące, ale najgorzej nie wyglądają. Na czubku i po bokach wyglądają na jakieś spuszone i sterczące ale to są odrośnięte baby hair. Na czubku mam takie maluszki, które mnie cieszą.
Jak u Was macie więcej czasu na dopieszczanie swoich kosmyków?

Pozdrawiam :)

Anszpi

33 komentarze:

  1. Ale masz śliczne włosy, tak ładnie połyskują ;) Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie stosowałam żadnej maski z Kallosa ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie miałam czasu żeby dopiescic moje włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim skromnym zdaniem wyglądają super :) Nie wiem czy faktycznie tak jest, ale wyglądają na pełne refleksów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super, zdrowo i błyszcząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne baby hair:) Oby było ich jak najwięcej a włosy pięknie lśnią i są coraz dłuższe. Nominowałam Cię do zabawy:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają :) Lubię ten szampon z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te keratynowe kapsułki. Włoski Twoje mają piękną objętość!

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze bejbiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bejbiki <3 czekam aż w końcu zobaczę moje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kapsułki keratynowe są ciekawe.Śliczne włosy,lśniące i wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lśnią :) ja nie mam czasu na wlosy od dawna dawien, rzadko teraz maski nawet stosuje :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują;) rybek nigdy nie miałam a że lubię takie domowe mikstury to napewno kupię i będę dodawać do moich maseczek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio swoje zaniedbuję :C Też cieszą mnie te baby hair na czubku głowy :) Mam rybki z gala, ale ja stosuję je na skórki wokół paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie zdrowe końce, pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio podobnie, też dodaje do odżywki olejek i jakoś staram się wzbogacić tą pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądają :)
    U mnie był wzbogacony kallos multivitamin :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego co wiem te rybki nie tak na prawdę zawierają keratyny. Ale widać, że taka pielęgnacja Ci służy. Ja często dodaję do masek aloes - dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz szukam i kompletuje jakies fajne kosmetyki do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam te rybki, ale jakoś mi nie pasowały. Nie pomyślałam, żeby je do maski dodawać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladaja bardzo ladnie :) Ja ostatnio testuje Kallosa bananowego, ale jakoś tak....kiepsko mi podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam wersję z granatem tego szamponu z Alterry, ale u mnie nie bardzo się spisywał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z czasem różnie bywa, ale że jesienią częściej spędzam popołudnia w domu to chętnie olejuję włosy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szybki sprawdzony sposób :-) super wygladaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie uczucie szorstkości mogło pozostać po oleju z awokado, ale jak pewnie wiesz przy regularnym stosowaniu daje super efekty więc warto go stosować. Twoje włosy pięknie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie ostatnio włosy jakoś kiepsko reagują. A baby hair mam tyle, że ciężko w ogole spiąć włosy żeby to jakoś wyglądało :D
    Podoba mi się Twój efekt, jest objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie ostatnio włosy strasznie wypadają a nie mam czasu żeby się nimi lepiej zająć ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger