Niedziela dla włosów 32. Odbudowa z Yves Rocher


Witajcie!


  Przy tej pielęgnacji postawiłam na kosmetyki jednej firmy- Yves Rocher i serię odbudowującą. Jak spisała się ta  trójka kosmetyków? O tym w dajesz części posta.



  Na suche włosy nałożyłam olejek odbudowujący i spędził on na nich 4 godzinki. Następnie głowę i włosy umyłam szamponem odbudowującym z olejkiem jojoba. Po spłukaniu szamponu wtarłam w kosmyki porcję maski odbudowującej z olejkiem jojoba i masłem karate. Maska na włosach spędziła ok. 20 minut a włosy spięte były w koka. Dokładnie ją spłukałam kończąc zimną wodą. Włosy zostawiłam do naturalnego wyschnięcia i gdy były już prawie suche w dłoniach roztarłam krople olejku, od którego zaczęłam pielęgnację i wtarłam go w końce.
  Efektem zastosowania kosmetyków z serii odbudowującej są bardzo miękkie i miłe w dotyku włosy. Zestaw dobrze je dociążył i sprawił, że fajnie się układają. Czy włosy zostały odbudowane? Po jednej takiej aplikacji efektów powalających nie ma, ale ogólnie jestem zadowolona.

Zdjęcie jest w naturalnym świetle bez lampy.


Znacie kosmetyki z mojej NdW? 

Pozdrawiam :)
Anszpi

35 komentarzy:

  1. Mam olejek i jestem z niego bardzo zadowolona, jeszcze ten zapach... poezja, aż miło go stosować. Twoje włoski widzę sporo podrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej serii odżywkę w tubce <3 kocham ją! Kusi mnie coraz bardziej wypróbowanie szamponu, czy maski :). Cudowny efekt, włosy wyglądają na dopieszczone i dociążone <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladają na prawdę pięknie :) Jeszcze nigdy nie stosowałam Yves Rocher, no może jeden srebrny szampon za czasów blond włosów :) Tyle mam kosmetyków na liście, że nie wiem gdzie jeszcze te wepchnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie sie prezentuja :) z Yves Rocher kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii mam tylko szampon i jest to mój ulubiony szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ich jeszcze. Włoski wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy pięknie wyglądają po tym zestawie;) Strasznie lubię olejki i zaciekawił mnie ten z Yves Rocher a jeszcze nigdy nic stamtąd nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale efekt naprawdę mi się podoba :O :D Muszę koniecznie się im przyjrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw i widać, że służy Twoim włoskom. Wyglądają bajecznie:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupilam ostatnio z tej serii odzywke ;-) ale jeszcze nie probowalam wiec sie nie wypowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam olejek i był świetny! Muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt! Chyba kupie ten zestaw :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądają. Moim to już chyba nic nie pomoże:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzę, ale nigdy ich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ochotę na szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie próbowałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ona kuszą, ale za dużo rzeczy stoi u mnie na razie w szafce ... muszą poczekać na erę ponownego zaopatrzenia szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. tzn. firmę oczywiście kojarzę, ale konkretnych kosmetyków w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej serii nie mam kosmetyków, ale generalnie z YR mam płukankę octową i jest niezastąpiona narazie. Taki mój pewniak, jak potrzebuję żeby moje włosy wyglądały pięknie na jakieś wyjście, wiem, że mnie nie zawiedzie. Muszę wypróbować więcej kosmetyków do włosów z YR ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam nic z Yves Rocher, muszę w końcu na coś się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam ten olejek do włosów, jest naprawdę wydajny i dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tych kosmetyków akurat nie mam, ale wśród YR mam paru włosowych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie mięsiste te Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądają twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest zdecydowanie moja ulubiona seria ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie uzywałam juz dawno kosmetyków YR do włosów

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten olejek i super się spisuje, miałam też odżywkę z tej serii i super nawilżała :)
    U Ciebie zestaw ładnie wygładził włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ta serie :) Tego olejku uzywam od prawie roku (podobnie, jak maski) i wciaz mnie zachwycaja :) Twoje wlosy prezentuja sie bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne i zdrowe włosy, miałam kiedyś szampon z YR i chwalę go sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger