Niedziela dla włosów 5. Różne olejki

Witajcie!

  Moja niedziela odbyła się w sobotę, ale dopiero dziś miałam czas żeby napisać post i zrobić zdjęcia. Chodź minęło dwa dni od mycia włosy nadal są świeże i delikatne jak po myciu ale o tym pózniej.



  Na włosy nałożyłam olejek z śródziemnomorską oliwą z oliwek z Avonu, na ok 1 godz. Po upływie tego czasu włosy umyłam szamponem Garnier Ultra Doux z cudownymi olejkami, którymi są olejek arganowy i kameliowy. Szampon zostawiłam na włosach ok 3 minutki i dokładnie spłukałam. Podczas płukania włosy były bardzo mięciutkie i gładkie. Przed nałożeniem odżywki włosy odcisnęłam w ręcznik aby wchłoną nadmiar wody. Następnie wtarłam odżywkę z tej samej serii co szampon, czyli Garnier Ultra Doux z cudownymi olejkami. Na całość nałożyłam foliowy czepek i turban na niecałą godzinkę, Odżywkę spłukałam chłodną wodą i włosy odcisnęłam w ręcznik. Włosy przeczesałam palcami i w końcówki wtarłam serum arganowe z Cece of sweden. W związku że była już późna godzina włosy związałam w koczka i poszłam spać.

  Włosy na drugi dzień po rozczesaniu były bardzo gładkie miękkie i wygładzone. Zostały dociążone i ładnie pachniały szamponem i odżywką. Ten zapach delikatnie i dziś czuć. Mineło dwa dni od zabiegu a włosy nadal są delikatne i miłe w dotyku, chodź zdjęcia może tego nie pokazują. Kosmetyki z różnymi olejkami bardzo przypadły mi do gustu i będę często ich używać.

Jak Wasze niedzielne działania na włosach?

Pozdrawiam :)
Anszpi

16 komentarzy:

  1. O nie widziałam jeszcze takiego olejku z Avonu :) włosy wyglądają na zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne:) chcialabym zeby moje tak wygladaly choc dzien po myciu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy nie potrzebują częstego mycia wystarcza im 2 razy tygodniowo ale czasem myje 3 :)

      Usuń
  3. Jak pięknie się falują :) Widać że lubią te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odżywkę z tej linii i przyznaję że fajnie się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam niedzieli dla włosów - z racji majówki :D
    Bardzo kusi mnie ta odżywka z olejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny efekt. Jakie są dokładne wrażenia szamponu garniera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szamponu jestem jak na razie bardzo zadowolona, dobrze myje włosy i zmywa oleje, ładnie pachnie i zapach się utrzymuje dłużej, sprawia że włosy są mięciutkie i wygładzone. Myłam nim raz włosy bez wcześniejszego oleju czy maski i po umyciu też nic nie nakładałam a włosy wyglądały lepiej niż nieraz po wielu produktach. Ogólnie go polecam bo jest wart uwagi :)

      Usuń
  7. Widać, że oleje im służą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ten olejek z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba skuszę się na tą odżywkę, w końcu moje włosy kochają garniery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt! :)
    Też czasami używam tego szamponu Garniera, dla mnie jest super bo nie przyspiesza przetłuszczania jak inne drogeryjne szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie się układają i jak błyszczą :) Moje już na drugi dzień nie mają wyglądu... :/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger